گذر از مشکل کم آبی همدان با 10 درصد کاهش مصرف
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بحران آب و آدرس bohranab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 3792
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۲:۵۳
اخبار داخلی

مدیر عامل آب منطقه ای همدان اعلام کرد میزان بارش باران در استان همدان در مقایسه با سال گذشته 50 درصد و نسبت به بلند مدت 35 درصد کاهش داشته است.



به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، مهندس عراقی در یک مصاحبه اختصاصی اعلام کرد با توجه به وقوع پدیده خشکسالی، مصرف بهینه آب و صرفه جویی موجب کاهش مشکل کم آبی استان است.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: با کاهش 10 درصدی مصرف آب درصد بخش های کشاورزی، شرب، بهداشت و صنعت می توان از مشکل کمبود آب عبور کرد.

 

محمود رضا عراقی تصریح کرد میزان بارش باران در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد و در مقایسه با بلند مدت 35 درصد کاهش داشته است.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شدت و گستردگی خشکسالی در همدان نسبت به بسیاری از استان ها کمتر است با صرفه جویی و مصرف معقول و منطقی می توان مشکل کم آبی را در استان کنترل کرد.

 

مهندس عراقی همچنین میزان ذخیره آب سد اکباتان را 5/8 میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته 12 میلیون متر مکعب و ذخیره آب سد آبشینه از 5 میلیون متر مکعب در سال گذشته به 8/3 میلیون متر مکعب میلیون متر مکعب کاهش پیدا کرده است.

 

عراقی افزود: میزان آب مصرف استان همدان سالانه 2/3 میلیارد متر مکعب است.

 

با توجه به این که پیش از 83 درصد از آب مصرفی استان از منابع زیر زمینی تامین می‌شود، امسال در صورت صرفه جویی مردم مشکلی ایجاد نمی شود.





منبع خبر:

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,ساعت 8:44 توسط علی کیهانی شایان |